Підготовка та підвищення кваліфікації арбітражних керуючих

Сумський державний університет включений до Переліку закладів, які проводять підготовчі курси з отримання спеціальних знань у сфері відновлення платоспроможності та банкрутства і здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).

Центр професійної та післядипломної освіти (ЦППО) СумДУ проводить підготовку та підвищення кваліфіцікації арбітражних керуючих у відповідності до наказу Міністерства юстиції України від 27.12.2012 р. за № 1973/5 “Про затвердження Положення про систему підготовки і перепідготовки осіб, які мають право здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та підвищення кваліфікації і перепідготовки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)”.

Підготовка арбітражних керуючих проводиться в два етипи: перший – навчання на курсах за програмами, які погоджені з Міністерством юстиції України, другий етап – стажування.

На навчання приймаються особи, які мають повну вищу юридичну або повну вищу економічну освіту.

Курси підготовки арбітражних керуючих проводяться на принципах поєднання теорії і практики та відповідно до Переліку обовязкових питань, визначених наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2013 р. за № 128/5 “Про затвердження Переліку обовязкових питань, за якими проводиться навчання осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)”.

Навчання триває 1 місяць та завершується проведенням підсумкового заліку з видачею сертифіката про проходження навчання у сфері відновлення платоспроможності боржника або визнання його банктутом.

З метою удосконалення та застосування на практиці знань, набутих під час навчання, арбітражні керуючі проходять стажування терміном не менше 6 місяців.

Документи, які необхідно подати для навчання:

– заява (заповнюється в університеті);

– копія диплома про повну вищу юридичну або повну вищу економічну освіту;

– копія паспорта (1,2,11 сторінки).

Арбітражні керуючі повинні постійно працювати над підвищенням свого професійного рівня та один раз на два роки підвищувати кваліфікацію.

Підвищення кваліфікації здійснюється шляхом участі у семінарі з питань банкрутства та відновлення платоспроможності боржника, який завершується проведеням підсумкового тестового заліку (письмово) та видачею свідоцтва про підвищення кваліфікації.

Документи, які необхідно подати для підвищення кваліфікації:

ЗАЯВА;

– копія свідоцтва про право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

– копія паспорта (1-3, 11 сторінки);

– копія ідентифікаційного коду;

ДОГОВІР на навчання (2 примірники).

Документи подаються до Центру професійної та післядипломної освіти в ауд. Т-115 (технологічний корпус, 2 поверх).

Телефон для довідок: (0542)333-098

E-mail:
[email protected]Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду