Сумський державний університет включений до Переліку закладів, які проводять підготовчі курси з отримання спеціальних знань у сфері відновлення платоспроможності та банкрутства і здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Центр професійної та післядипломної освіти (ЦППО) СумДУ проводить підготовку та підвищення кваліфіцікації арбітражних керуючих у відповідності до наказу Міністерства юстиції України від 27.12.2012 р. за № 1973/5 “Про затвердження Положення про систему підготовки і перепідготовки осіб, які мають право здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та підвищення кваліфікації і перепідготовки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)”.
Підготовка арбітражних керуючих проводиться в два етипи: перший – навчання на курсах за програмами, які погоджені з Міністерством юстиції України, другий етап – стажування.
На навчання приймаються особи, які мають повну вищу юридичну або повну вищу економічну освіту.
Курси підготовки арбітражних керуючих проводяться на принципах поєднання теорії і практики та відповідно до Переліку обовязкових питань, визначених наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2013 р. за № 128/5 “Про затвердження Переліку обовязкових питань, за якими проводиться навчання осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)”.
Навчання триває 1 місяць та завершується проведенням підсумкового заліку з видачею сертифіката про проходження навчання у сфері відновлення платоспроможності боржника або визнання його банктутом.
З метою удосконалення та застосування на практиці знань, набутих під час навчання, арбітражні керуючі проходять стажування терміном не менше 6 місяців.
Документи, які необхідно подати для навчання:
– заява (заповнюється в університеті);
– копія диплома про повну вищу юридичну або повну вищу економічну освіту;
– копія паспорта (1,2,11 сторінки).
Арбітражні керуючі повинні постійно працювати над підвищенням свого професійного рівня та один раз на два роки підвищувати кваліфікацію.
Підвищення кваліфікації здійснюється шляхом участі у семінарі з питань банкрутства та відновлення платоспроможності боржника, який завершується проведеням підсумкового тестового заліку (письмово) та видачею свідоцтва про підвищення кваліфікації.
Документи, які необхідно подати для підвищення кваліфікації:
– ЗАЯВА;
– копія свідоцтва про право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);
– копія паспорта (1-3, 11 сторінки);
– копія ідентифікаційного коду;
– ДОГОВІР на навчання (2 примірники).
Документи подаються до Центру професійної та післядипломної освіти в ауд. Т-115 (технологічний корпус, 2 поверх).
Телефон для довідок: (0542)333-098
E-mail:
[email protected]Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду